»Gildie NPC - Oficjalna Strona UOClone Shard: Tajemnica Edari

Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Gildie NPC
W świecie UOClone możesz dołączyć do gildii NPC: magów, wojowników, łowców, uzdrowicieli, górników, kupców, kowali, krawców, złodziei i rybaków. By przyłączyć się do jednej z nich należy spełnić następujące warunki:
  • Twoja postać nie może należeć do innej gildii NPC,
  • wiek postaci liczony w godzinach gry musi być większy niż 48h,
  • dodatkowe wymogi zależne od rodzaju gildii.
Dodatkowo należy wnieść opłatę początkową w wysokości 1000gp.

Jeśli spełniamy warunki, pora znaleźć przedstawiciela wybranej gildii – mistrza gildii (przesiadują oni zazwyczaj w budynkach związanych z daną umiejętnością). Należy stanąć naprzeciw niego i wypowiedzieć zdanie zwierające imię npc oraz jedno z kluczowych słów:
dolaczyc - przyłączamy się do gildii
czlonkiem - j/w

Przykład:
Imię_NPC chcialbym zostac członkiem twojej gildii

Analogicznie istnieją komendy do opuszczania gildii. Należy przy tym pamiętać, że gildię możemy opuścić najwcześniej po 7 dniach od przystąpienia:
opuszczam - opuszczamy gildię
rezygnuje - j/w

Przykłady:
Imię_NPC chciałbym opuscic szeregi naszej gildii
Imię_NPC rezygnuje z uczestnictwa w gildii

Uczestnictwo w gildii niesie ze sobą pewne korzyści.

Gildia Magów:
Wymagania: co najmniej 65% jednej z umiejętności: magia, alchemia, inskrypcja.
Korzyści: 20% rabat na towary od alchemików, magów, skrybów, zielarzy, szklarzy

Gilda Wojowników:
Wymagania: co najmniej 65% jednej z umiejętności: broń sieczna, szermierka, broń obuchowa, łucznictwo, rzucanie.
Korzyści: o 10% lepiej płatne nagrody za zabicie stworów od zleceniodawcy.

Gildia Łowców.
Wymagania: co najmniej 65% łucznictwa.
Korzyści: tańsze o 20% strzały i bełty.

Gildia Uzdrowicieli.
Wymagania: co najmniej 65% umiejętności leczenia lub anatomii.
Korzyści: przy wskrzeszaniu naszej postaci, każdy uzdrowiciel NPC dodatkowo nas wyleczy do połowy maksymalnego HP.

Gildia Górników:
Wymagania: co najmniej 65% górnictwa.
Korzyści: łopaty i kilofy oraz zwierzęta juczne będą tańsze o połowę.

Gildia Kupców:
Wymagania: minimum 65% jednej z umiejętności: alchemia, inskrypcja, kartografia, gotowanie, stolarstwo, krawiectwo, kowalstwo, tworzenie łuków, majsterkowanie, oswajanie zwierząt.
Korzyści: wynajęci sprzedawcy – vendorzy będą pobierać od nas jedynie 5% prowizji od sprzedanych towarów. Uwaga: zmiana z 10% na 5% prowizję następuje dopiero po 7 dniu od dołączenia do gildii.

Gildia Kowali i Krawców:
Wymagania: minimum 65% kowalstwa/krawiectwa
Korzyści: zlecenia kowalskie/krawieckie będziemy mogli odbierać co 4h. Czas zostaje zmniejszony dopiero po 7 dniach od przystąpienia do gildii.

Gildia Złodziei:
Wymagania: 55% umiejętności okradania, czyste sumienie (zero morderstw)
Korzyści: możliwość kupienia zestawu do kamuflażu za 700gp.

Dodano: 2009-07-06
(Ostatnia Zmiana: 2016-08-26)