Rozdział III. Klejnot w Koronie. Gildie NPC W świecie UOClone możesz dołączyć do gildii NPC: magów, wojowników, łowców, uzdrowicieli, górników, kupców, kowali, krawców, złodziei i rybaków. By przyłączyć się do jednej z nich należy spełnić następujące warunki:
Jeśli spełniamy warunki, pora znaleźć przedstawiciela wybranej gildii – mistrza gildii (przesiadują oni zazwyczaj w budynkach związanych z daną umiejętnością). Należy stanąć naprzeciw niego i wypowiedzieć zdanie zwierające imię npc oraz jedno z kluczowych słów: dolaczyc - przyłączamy się do gildii czlonkiem - j/w Przykład: Imię_NPC chcialbym zostac członkiem twojej gildii (bez polskich znaków) Analogicznie istnieją komendy do opuszczania gildii. Należy przy tym pamiętać, że gildię możemy opuścić najwcześniej po 7 dniach od przystąpienia: opuszczam - opuszczamy gildię rezygnuje - j/w Przykłady: Imię_NPC chciałbym opuscic szeregi naszej gildii Imię_NPC rezygnuje z uczestnictwa w gildii Uczestnictwo w gildii niesie ze sobą pewne korzyści. Gildia Magów: Wymagania: co najmniej 65% jednej z umiejętności: magia, alchemia, inskrypcja. Korzyści: 20% rabat na towary od alchemików, magów, skrybów, zielarzy, szklarzy
Mistrzów Glidii Magów znajdziecie w Papui, Maginci i Moonglow.
Gilda Wojowników: Wymagania: co najmniej 65% jednej z umiejętności: broń sieczna, szermierka, broń obuchowa, łucznictwo, rzucanie. Korzyści: o 10% lepiej płatne nagrody za zabicie stworów od zleceniodawcy.
Mistrza Gildii Wojowników znajdziecie w Serpent's Hold, Yehlom, Vesper
Gildia Łowców. Wymagania: co najmniej 65% łucznictwa. Korzyści: tańsze o 20% strzały i bełty.
Mistrza Gildii Łowieckiej znajdziecie w Yew
Gildia Uzdrowicieli. Wymagania: co najmniej 65% umiejętności leczenia lub anatomii. Korzyści: przy wskrzeszaniu naszej postaci, każdy uzdrowiciel NPC dodatkowo nas wyleczy do połowy maksymalnego HP. Mistrza Gildii Uzdrowicieli znajdziecie w Maginci i w Adaron
Gildia Górników:
Wymagania: co najmniej 65% górnictwa.Korzyści: łopaty i kilofy oraz zwierzęta juczne będą tańsze o połowę.
Mistrza Gildii Górników znajdziecie w Nowym Minoc i Vesper
Gildia Kupców: Wymagania: minimum 65% jednej z umiejętności: alchemia, inskrypcja, kartografia, gotowanie, stolarstwo, krawiectwo, kowalstwo, tworzenie łuków, majsterkowanie, oswajanie zwierząt. Korzyści: wynajęci sprzedawcy – vendorzy będą pobierać od nas jedynie 5% prowizji od sprzedanych towarów. Uwaga: zmiana z 10% na 5% prowizję następuje dopiero po 7 dniu od dołączenia do gildii. Mistrza Gildii Kupieckiej znajdziecie w Nowym Minoc i w Occlo
Gildia Kowali i Krawców:
Wymagania: minimum 65% kowalstwa/krawiectwaKorzyści: zlecenia kowalskie/krawieckie będziemy mogli odbierać co 4h. Czas zostaje zmniejszony dopiero po 7 dniach od przystąpienia do gildii. Mistrza Glidii Kowali znajdziecie w Nowym Minoc i w Onol Doren
Mistrza Gildii Krawców znajdziecie w Nowym Minoc
Gildia Złodziei:
Wymagania: 55% umiejętności okradania, czyste sumienie (zero morderstw)Korzyści: możliwość kupienia zestawu do kamuflażu za 700gp.
Mistrza Gildii Złodziei znajdziecie w Nowym Minoc, Podmroku i Buccaner's Den Dodano: 2009-07-06 |