Rozdział III. Klejnot w Koronie. Skóry Istnieją 3 mechaniczne grupy skór na podstawie, których liczone są odporności pancerza. Skóry Grube(klasa A), Zrogowaciałe(klasa B) i Gadzie(klasa C). Pozostałe skóry przypisane do konkretnego stworzenia mieszczą się w ramach danych klas.Klasa A: Skóra z niedźwiedzia, morsa, niedźwiedźia polarnego, wilka, białego wilka, jelenia, leoparda śnieżnego, pantery. Klasa B: Skóra z trola, ognista, tygrysa. Klasa C: Skóra z węża morskiego, wyrma, smoka. Ze skór smoka i ognistych można szyć jedynie za pomocą najlepszych(zielonych) narzędzi runicznych. Ze skór węża morskiego, wyrma, śnieżnego leoparda i trola można szyć jedynie za pomocą czerwonych narzędzi runicznych. Wszystkie skóry które wymagają narzędzi runicznych nie mogą być wykorzystane przy nasycaniu/obszywaniu pancerzy.
Przeciętny "wojak" jak już posieka potwora na kawałki i bierze się za ściąganie skóry z powalonego stworzenia jest w stanie zebrać jedynie kawałki skór zaliczające się w zależności od potwora do jednej z powyższych grup. Jednak wprawny myśliwy, znający się na swym fachu, jest w stanie oprócz tego wyciąć z danych potworów konkretne rodzaje skóry bo wie jak je odpowiednio zdjąć i oprawić by ich nie zniszczyć i nadawały się do szycia pancerzy. Tabelka progów szycia poszczególnych gatunów skór:
Dodano: 2010-02-16 |