Rozdział III. Klejnot w Koronie. Paladyni
Paladyni są wybitnymi wojownikami. Zwani Mistrzami Miecza, wyróżniają się ogładą, opanowaniem, poszanowaniem zasad i etykiety rycerskiej. W fechtunku dążą do doskonałości, a ich prawośc osławiona jest w całej Edarii. Zawsze i wszędzie stają w obronie uciskanych, nie przechodzą obojętnie obok nieszczęścia innych. Swą moc czerpią z łaski Innisara i jemu poświęcają swe życie. Czasami, w czasie walki zapala się w ich sercach pasja, płomień podobny nieco do szału bitewnego. Daje im on niemal nadludzką siłę i dzięki niemu potrafią dokonywać niemal niemożliwego. Krączą Ośmiu Cnót i im podporządkowują swój żywot.
(...)siła ich w mięśniach, moc w rozumie, a wiara i jedność w księdze rycerskiej się zawiera.
Plusy wynikające z nadanej klasy Paladyna(ludzie)/Mithquessir(Elfy)
Jak zostać PALADYNEM: Nalezy złożyć podanie, które powinno zawierać WIZJĘ POSTACI oraz krótkie uzasadnienie dlaczego wybraliście tę klasę. Po jego rozpatrzeniu przez GM, dostaniecie zwrotną odpowiedź. Jeżeli będzie ona pozytywna, uzyskacie dostęp do księgi RYCERSTWA. Okres próby trwa 3 tygodnie podczas, których kandydat musi pokazać GM, że potrafi odgrywać dana klasę i rozumie jej założenia. Polecamy zatem nadsyłanie podań w okresie gdy mamy czas na aktywną grę. Po okresie próby następuje decyzja o akceptacji lub odrzuceniu kandydata a co za tym idzie ewentualną utratę umiejętności klasowej oraz księgi w wypadku odrzucenia. Przyjęcie do klasy nie jest jednoznaczne z jej dożywotnim posiadaniem. Osoby, które nie będą jej odgrywały i/lub łamały jej założenia, zawsze mogą ją utracić wraz z umiejętnością klasową. Wizję i zasady panujące w danej klasie określa GM. Dodano: 2010-07-25 |