Rozdział III. Klejnot w Koronie. Błogosławieństwo Nebra Nebr, Pan Podróżnych, pomimo tragicznej śmierci w Wojnie Bogów, pozostawił po sobie niezwykłe błogosławieństwo. Obdarował nim wszystkich śmiertelników chcących skorzystać z jego opieki oraz pomocy podczas niebezpiecznych podróży i przemierzania świata. By poczuć ów moc wystarczyło podziękować Nebrowi i złożyć mu w ofierze nieco złotych monet. Tak nałożone błogosławieństwo, miało chronić dobytek podróżnika i dopomóc mu w odnalezieniu drogi. Niektórzy powiadali, że przed zgubą, tudzież kradzieżą ochrona to była. Jeszcze inni, że nawet przed przegrana w karty uchować się można. Tyle opowieści co ludzi je opowiadających a prawda … ? Jaka jest każdy musi przekonać się na własnej skórze.
Błogosławieństwo Nebra jest niczym innym jak systemem ubezpieczeń przedmiotów. Dzięki niemu ubezpieczone przedmioty pozostają w plecaku gdy nasza postać zostanie powalona w walce. By skorzystać z ubezpieczenia przedmiotu, należy otworzyć okno ubezpieczeń (Toggle Insurance Menu), wybrać przedmioty do ubezpieczenia i zaakceptować wybór. Trzeba pamiętać by mieć odpowiednią ilość złota w skrzyni bankowej, ponieważ pobierane jest ono prosto z banku. Przy „śmierci” naszej postaci wszystkie ubezpieczone przedmioty, które mamy na sobie lub w głównym plecaku (nie liczą się inne torby/sakiewki) zostaną przy nas i będą dostępne po wskrzeszeniu. Jeśli nie mamy zaznaczonej opcji odnawiania ubezpieczeń ("Auto" w menu ubezpieczeń) ubezpieczenie zejdzie po jednym razie. Jeśli natomiast opcja jest aktywna to nasze przedmioty będą ubezpieczane automatycznie po każdej śmierci a co za tym idzie, będzie pobierane za nie złoto. Nie można ubezpieczać przedmiotów przeklętych, błogosławionych, przedmiotów łączących się w grupy oraz pojemników. Dodano: 2014-04-01 |