Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Cykle fabularne

Cykle fabularne to globalne „eventy” powiązane bezpośrednio z ważnymi organizacjami oraz postaciami z naszego świata. Każdy z nich to fragment fabuły, który w połączeniu z innymi tworzy ciągły bieg zdarzeń i opowiada pewne historie. Jedne mają określony czas trwania, inne trwają aż ktoś rozwikła zadaną zagadkę lub wykona specjalne zadanie. Niektóre z nich są w miarę proste, inne zaś mogą być na tyle trudne, że nikt nie przyśle poprawnej odpowiedzi całymi miesiącami.

Wyzwanie Agmusa Siwego

część I (zakończona)

część II (zakończona)

część III (zakończona)

część IV (zakończona)

 

Saga Goelma

część I (zakończona)

część II (zakończona)

część III (zakończona)

 

Tajemniczy Monument

część I (nadal trwa)

 

Zagadka Theusa

część I (zakończona)

część II (zakończona)

 

Żywiołowe Eksperymenta

część I (zakończona)

część II (zakończona)

część III (zakończona)

 

Narodziny Pożogi

część I (zakończona)

 część II (zakończona)

część III (zakończona)

część IV (zakończona)

 

Pieśni Kamienia

część I  (zakończona)

 

Trzeba też pamiętać, iż na świecie znajduje się wiele nieopisanych w cyklach zagadek oraz łamigłówek pozostawionych i czekających na rozwiązanie. Jeśli rozwiążemy zagadkę w grze jako pierwsi, będzie na nas czekać pozostawiona tam nagroda.

Aktywne zagadki w świecie: 6

Podpowiedzi i wskazówki:

Nie należy mylić specjalnie przygotowancyh zagadek z standardowymi przejściami na hasła rozmieszczonymi jako środki "transportu" w podziemiach i inaczej niedostępncyh miejscach.

Nie należy męczyć GM, że rozwiązało się zagadkę - WSZYSTKO jest w grze (po rozwiązaniu zagadki, mozna za to dac znać, że się ją rozwiązało - ułatwi to aktualizację informacji na stonie). Jeśli po rozwiązaniu jakiejś zagadki nie czeka na nas nagroda znaczy, że albo to nie koniec łamigłówki albo jest to przejście na hasło, nie związane z łamigłówkami.

Zagadki i podpowiedzi często kryją się w najmniej oczekiwanym miejscu. Pamiętaj by klikać na różne przedmioty w grze, ponieważ zagadaki mogą być ukryte w opisie przemiotu a w wypadku części grafik ich nazwa/opis pojawia się dopiero po kliknięciu na nie a nie najechaniu kursorem myszy jak to ma miejsce ze zwykłymi przedmiotami.

Różne łamigłówki mogą wymagać wypowiedzenia odpowiedniego zwrotu/wykonania odpowiedniej czynności w konkretnym miejscu. 

Zagadki często mają związek z fabułą naszego świata zatem polecamy zapoznać się z artykułami z działu Fabuła.

 

 

 

 

 

 

 


Dodano: 2014-04-08
(Ostatnia Zmiana: 2021-02-24)