Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Tracking ( Śledzenie )
ŚledzeniePanie oszczędź mnie proszę cię. Wiem że popełniłem wiele błędów w życiu jak to, że zabiłem twego brata ale czuje, że się zmieniłem. Wiem że i ty masz dobre serce więc oszczędź mnie tak samo jak ja oszczędziłem cierpień twemu bratu. Zmienię się, obiecuje...Nie! Nie podchodź z tym mieczem. Krzyknął i resztkami sił wstał i zaczął uciekać. Biegł w gęstym lesie przez dobre 30 minut potykawszy się co chwile aż w końcu padł z zmęczenia. Leżał tak przez następne 15 minut i odpoczywał by znów ruszyć dalej.Gdy po dniu błądzenia po lesie pewien, że zgubił swego prześladowcę położył się spać popełnił największe głupstwo w swoim życiu. Obudziła go zimna stal przyłożona go gardła oraz głos mówiący: Zginiesz tak jak zabiłeś mojego brata....tuż po przebudzeniu. Ostatnim widokiem jaki zobaczył był wyraz spełnionej zemsty na twarzy jego prześladowcy oraz krew tryskająca mu z szyi.

- Umiejętność Tracking jest używana do śledzenia innych graczy oraz NPC's na dłuższe dystanse niż to co widzimy na ekranie, dotyczy to również graczy którzy są ukryci (Hide).
- Kiedy użyjesz tej umiejętności dostaniesz okno pokazujące wszystkie postacie w obszarze w którym możesz z sukcesem śledzić i kiedy wybierasz jedną to mała strzałka, która się pojawi na monitorze pokaże w którym kierunku dana postać jest.
- Jeśli twój cel z jakiś powodów zniknie, bez względu czy postać przeteleportowała się czy wyszła z zasięgu działania twojej umiejętności to mała strzałka zniknie a ty otrzymasz informację, że zgubiłeś cel.
- To czy jesteś w stanie wyśledzić innego gracza zależy od twoich umiejętności Tracking i Detect Hidden oraz umiejętnościach Hiding i Stealth śledzonego.
- Dokładna formuła śledzenia wygląda tak:

% szansy wyśledzenia=(Tracking + Detect Hidden + Losowo 1-20) / (Hidding + Stealth ) * 50

- Więc Wielki mistrz Śledzenia i Wykrywania Skrytych ma 50% szansy na wyśledzenia Wielkiego mistrza Ukrywania się oraz Skradania się
- Gracze bez umiejętności Ukrywania się czy Skradania się są zawsze wyśledzeni w 100%.

Znalezienie Nekromanty może być ciut trudniejsze lub łatwiejsze, w zależności od formy w jakiej przebywa:
- ujemny wpływ -20%, gdy postać jest w formie Molocha,
- pod wpływem działania czarów Widmo (Wraith form) i Wampirzy Uścisk (Vampire Embrance) bonus w wysokości 20 do ich umiejętności, jeżeli ich suma jest mniejsza niż 200,
- zasięg na który można wytropić cel zależny jest od wartości umiejętności. Wielki mistrz z powodzeniem może tropić cel znajdujący się nawet do 100 pól.

Dodano: 2006-02-04
(Ostatnia Zmiana: 2016-08-26)