Rozdział III. Klejnot w Koronie.

System Władców Podziemi
Na świecie istnieje kilka podziemi z tak zwanymi bossami czyli władcami podziemi. Są to niezwykle mocne potwory przeznaczone do wypraw całą drużyną.

By dostać się do bossa należy złożyć na/w "ołtarzu" podziemi odpowiednie przedmioty klucze-ołtarza. Przedmioty klucze jak i sam ołtarz różnią sie w zależności od podziemi ale łatwo je rozpoznać ponieważ wszystkie klucze mają właściwość "Lifespan" czyli długość życia.

Po aktywowaniu ołtarza poprzez włożenie odpowiednich kluczy, osoba, która tego dokonała otrzymuje przedmiot-klucz podziemi po 2-kliku, którego może(wraz z całą drużyną) przejść do potyczki z bossem. 

Po rozpoczęciu potyczki z bossem, żadna inna drużyna nie może dostać się do pomieszczenia gdzie toczy się bitwa do czasu aż(co nastąpi pierwsze):
- Władca podziemi zostanie pokonany i jego "komnata" zostanie zresetowana.
- Minie czas przeznaczony na pokonanie bossa a cała drużyna w środku opuści komnatę co w połączeniu spowoduje reset "komnaty".

W danej chwili tylko jedna drużyna może walczyć z danym władcą podziemi.
Po wejściu do jego "komnaty" nie ma możliwości by zawołać pomoc i ktoś do nas dołączył, więc trzeba iść przygotowaną grupą.
Maxymalny czas przeznaczony na pokonanie bosssa to 3 godziny jednak jak wielu dobrze wie jest to dużo ponad to co potrzeba.

Po pokonaniu bossa mamy 15 minut do resetu "komnaty" przeznaczone na zebranie wszystkiego co sie da i opuszczenie podziemi.
Wszyscy, którzy pozostaną w "komnacie" bossa po tym czasie zostaną automatycznie z niej "wyrzuceni"

Lista dostępnych bossów to:
Paroxysmus w Pałacu Paroxysmusa
Iskrząca Aura(aka, Shimmering Effusion w Kryształowych Jaskiniach(Prism of Light)
Zwyrodniała Driada(aka.Lady Melisande) w Spaczonym Gąszczu(Blighted Grove), gdzie zamiast znalezienia kluczy-ołtarza należy wykonać autoquest od driady stojącej przed wejściem do Gąszczu.
Strażnik Wyspy(aka. Corgul the Spellbinder) na Wyspie Skarbów(Corgul Island).


Istnieje jeszcze jeden typ bossa nie przypisany do żadnych podziemi - Potwór z Głębin(aka. Osiredon the Scalis Enforcer). Potwory z Głębin można do woli wywoływać na morzach i oceanach jeśli ma się tylko odpowiednie magiczne sieci.

Kolejną grupą władców podziemi są tak zwane mini-bossy, do których dostać można się bezpośrednio bez żadnych kluczy a walka z nimi może nawet nie wymagać całej drużyny - trzeba jednak brać poprawkę na to, że jeśli pójdziemy walczyć z takim mini-bossem "solo" to ktoś może przyjść pod koniec, zabić nas i zgarnąć wszystkie fanty.

Mini-bossy to:
Zaklęta w Pająka( aka. Navrey Night-Eyes) - Underworld
Leviathan - Magiczne sieci rybackie(75% szans na spawn Leviathana i 25% na Potwora morskiego).
Meraktus( aka. Meraktus the Tormented) - tzw. "czempion labiryntu" - Labirynt.

Dodatkowe info:
Trzeba pamiętać, że wszystkie bossy/mini-bossy mają zwiększoną prędkośc poruszania i mimo, iż animacja może tego nie  sugerować to ich zasięg walki jest zwiększony do paru kratek  - jest to celowe działanie by walka z nimi była większym wyzwaniem.




elfu
Dodano: 2015-05-05
(Ostatnia Zmiana: 2016-11-06)