Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Artefakty
Na naszym serwerze gracze mogą zdobyć liczne artefakty - łącznie ponad kilkaset wariantów - a poniżej znajdują się fabularne opisy ich pochodzenia (logicznie i fabularnie uzasadniające ich powtarzalności) oraz ogólna rozpiska z jakich rodzajów potworów możemy je zdobyć. Każda grupa to całkiem inne artefakty.
Artefakny są ważnym elementem PvP oraz PvM, gdyż dają ich posiadaczowi sporą przewagę, jednak ze względu na to, nie działa na nie Błogosławieństwo Nebra - czyli nie można ich ubezpieczać. Ponadto, choć są wyjątkowo wytrzymałe, to w większości nie da się ich naprawiać, więc stopniowo się zużywają.

Lista grup artefaktów:

 

Lista potworów i ich grup:

  • Paroxysmus: Cienie Przeszłości, Szczęśliwa Gwiazda.
  • Zwyrodniała Driada: Skarby Natury, Szalone Eksperymenta.
  • Potwór z Głębin: Otchłań Oceanów.
  • Iskrząca Aura: Twory Kryształu.
  • Leviathan: Otchłań Oceanów.
  • Pirat (boss statku): Szalone Eksperymenta, Otchłań Oceanów, Przeklęty Skarb.
  • Strażnik Wyspy: Przeklęty Skarb.
  • Zaklęta w Pająka: Pajęczy Kult, Szczęśliwa Gwiazda.
  • Meraktus: Zbrojownia Minotaurów.
  • Wielki Przedwieczny: Cienie Przeszłości, Szczęśliwa Gwiazda.

 

Szanse na artefakt po zabiciu potwora:

  • Paroxysmus: 100%
  • Zwyrodniała Driada: 100%
  • Potwór z Głębin: 100%
  • Iskrząca Aura: 100%
  • Leviathan: 25%
  • Pirat: 20% przy zabiciu lub 40% przy pojmaniu i wykonaniu autoquesta z Portu Morskiego
  • Strażnik Wyspy: 100%
  • Zaklęta w Pająka: 100%
  • Meraktus: 100%
  • Wielki Przedwieczny: 100%

Oprócz tego Artefakty można zdobyć z:


Dodano: 2015-05-07
(Ostatnia Zmiana: 2023-04-20)