Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Zwoje Nauki
Cały system zwojów nauki został pomyślany w celu ograniczenia tak zwanego "koxu" umiejętności a przełożenie tego na grę PvM. Ze skarbów pozostawionych przez wielu przeciwników możemy uzyskać zwoje pomagające nam w nauce. Są to przedmioty zawierające w sobie od 0,1 do 0,3 danej umiejętności a ich ilość i maksymalne nasycenie zależy też od rodzaju potwora z jakim walczymy.
By skorzystać ze zwoju należy tak jak w przypadku zwykłej nauki umiejętności mieć miejsce w skillcapie lub jakieś umiejętności ustawione na spadek by zrobić miejsce na nowe punkty. Po użyciu zwój rozpada się w pył a nasza postać zyskuje odpowiednio % umiejętności.
Za ich pomocą nie da się także przekroczyć progu danej umiejętności(Cap) zatem jeśli mamy ustawiony za pomocą PS próg na 110 to uczenie się ze zwoju ponad to nic nam nie da.


Poniżej przedstawiamy listę potworów na których można zdobyć owe zwoje:

Wszyscy władcy podziemi po 3 zwoje:
Paroxysmus
Iskrząca Aura
Zwyrodniała Driada
Strażnik Wyspy
Potwór z głębin

Mini-bossy po 2 zwoje:
Zaklęta w Pająka
Leviathan
Meraktus

Czempiony po 2 zwoje:
Demoniczna Pani, Lady Semidar (Abyss Champion Spawn)
Władca Arachnidów, Mephitis (Arachnid Champion Spawn)
Pradawny Wyrm, Rikktor (Cold Blood Champion Spawn)
Leśny Lord Oaks wraz ze swą wybranką Silvani (Forest Lord Champion Spawn)
Nekromantka Neira (Unholy Terror Champion Spawn)
Władca szkodników, Błazen Barracoon (Vermin Horde Champion Spawn)
Pan Rozkładu, Serado Przebudzony (Sleeping Dragon Champion Spawn)

Specjalny czempion Wielki Przedwieczny 4 zwoje.

Inne silne bestie:
Istnieje także szansa na zdobycie pojedyńczych zwojów z innych potworów jednak te już pozostawiamy wam do samodzielnego odkrycia.


Oto lista umiejętności, których możemy spodziewać się na zwojach nauki:
Zatruwanie, Otwieranie Zamków, Kartografia, Walka Mieczami, Szermierka, Walka Obuchami, Walka Pięściami, Rybołówstwo, Łucznictwo, Parowanie, Anatomia, Leczenie, Magia, Analiza Inteligencji, Odporność na Magię, Oswajanie Zwierząt, Wiedza o Zwierzętach, Taktyka, Weterynaria, Muzyka, Uspokajanie, Prowokacja, Osłabienie, Okradanie, Skradanie, Rycerstwo, Nekromancja, Rozmowa z Duchami, Sztuka Cieni, Bitewny Zew, Magia Natury, Identyfikacja Przedmiotów, Mistycyzm, Rzucanie.




elfu
Dodano: 2015-05-11
(Ostatnia Zmiana: 2015-06-08)