Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Zwoje Naprawy
Zwoje Naprawy czyli "Kontrakty naprawcze" to system przedmiotów mający na celu podnieść grywalność i ułatwić konserwację ekwipunku. Gdy np. jesteśmy na wyprawie w środku nocy i nie możemy znaleźć odpowiedniego gracza-rzemieślnika do pomocy możemy wydać nieco złota i naprawić swój ekwipunek u NPC.

Istnieją trzy rodzaje kontraktów patrząc z poziomu skuteczności naprawy. Każdy z nich daje danemu NPC możliwość naprawy (lub porażki przy próbie naprawy) z szansą opartą o poziom danej umiejętności zapisanej na zwoju tak samo jak by robił to gracz z tym poziomem umiejętności.
  • Pomniejszy Kontrakt Naprawczy: 90 umiejętności. Koszt 2000 sztuk złota.
  • Kontrakt Naprawczy: 100 umiejętności. Koszt 6000 sztuk złota.
  • Większy Kontrakt Naprawczy: 120 umiejętności. (dotyczy tylko kowala i krawca jako, iż jedynie te umiejętności rzemieślnicze można normalnie rozwijać do 120 a nie 100) Koszt 15 000 sztuk złota.
Kontrakty są osobne na każdy rodzaj rzemiosła i sprzedawane u stosownych NPC. Przykładowo kontraktem na naprawę od kowala nie da się naprawić łuku czy zbroi skórzanej.

By użyć kontraktu należy stać nieopodal NPC, który ma wykonać naprawy a następnie 2kliknąć zwój i wskazać przedmiot, który chcemy naprawić.

NPC obsługujący system kontraktów to: Kowal, Krawiec, Majster, Stolarz, Łukmistrz/Łucznik.

elfu
Dodano: 2015-06-23
(Ostatnia Zmiana: 2015-09-06)