Rozdział III. Klejnot w Koronie. Zwoje Naprawy Zwoje Naprawy czyli "Kontrakty naprawcze" to system przedmiotów mający na celu podnieść grywalność i ułatwić konserwację ekwipunku. Gdy np. jesteśmy na wyprawie w środku nocy i nie możemy znaleźć odpowiedniego gracza-rzemieślnika do pomocy możemy wydać nieco złota i naprawić swój ekwipunek u NPC. Istnieją trzy rodzaje kontraktów patrząc z poziomu skuteczności naprawy. Każdy z nich daje danemu NPC możliwość naprawy (lub porażki przy próbie naprawy) z szansą opartą o poziom danej umiejętności zapisanej na zwoju tak samo jak by robił to gracz z tym poziomem umiejętności.
By użyć kontraktu należy stać nieopodal NPC, który ma wykonać naprawy a następnie 2kliknąć zwój i wskazać przedmiot, który chcemy naprawić. NPC obsługujący system kontraktów to: Kowal, Krawiec, Majster, Stolarz, Łukmistrz/Łucznik. elfu |