Rozdział III. Klejnot w Koronie.

Antymakro
Antymakro to system blokowania gainow czyli przyrostów umiejętności na danym obszarze (4x4 kratki). Został pomyślany w celu utrudnienia biernego ćwiczenia umiejętności wymuszając tym samym poruszanie się przy ćwiczeniu umiejętności objętych tym systemem. Jeśli zostaniemy złapani przez antymakro blokuje nam ono przyrost danej umiejętności na 10 minut w danym obszarze 4x4 kratki. Antymakro działa też tylko jeśli umiejętność jest większa niż 65%.

Antymakro działa na następujące umiejętności:
  • Anatomia
  • Wiedza o Zwierzętach
  • Parowanie
  • Analiza Inteligencji
  • Leczenie
  • Magia
  • Odporność na Magię
  • Taktyka
  • Łucznictwo
  • Rozmowa z Duchami
  • Tropienie
  • Walka Mieczami
  • Broń Obuchowa
  • Szermierka
  • Walka Pięściami
  • Nekromancja
  • Rycerstwo
  • Bitewny Zew
  • Sztuka Cieni
  • Magia Natury
  • Mistycyzm
  • Broń Miotana

elfu
Dodano: 2015-07-06
(Ostatnia Zmiana: 2023-05-10)