Rozdział III. Klejnot w Koronie.

O gainach słów kilka
Gainy, czyli nic innego jak przyrost umiejętności jest na naszym serwerze bardzo szybki. Mamy bardzo rozbudowaną mechanikę, wiele możliwości kreacji postaci i doboru umiejętności oraz aż do 7 miejsc na postacie na koncie, więc szybkie gainy są niezbędne by wszyscy mogli się w pełni cieszyć grą/mechaniką i po porostu dobrze się tu bawić.

Umiejętności rosną nam gdy ich używamy i nie mamy 100% szans na sukces w danej czynności, czyli możemy się czegoś nauczyć. O samych gainach warto wiedzieć też:

  • Na serwerze działa dodatkowy System Gainów Drużynowych oraz system Trenerów.
  • By zachęcić was do ćwiczenia na wyprawach, zwiększono dodatkowo gainy umiejętności bojowych i magicznych na terenie wszystkich podziemi, czyli lochów(dungeon).
  • Przyrost umiejętności jest teraz bardzo szybki, więc promując aktywną grę postanowiliścy nieco namieszać w biernym ćwiczeniu umiejętności na statkach. Ćwiczenie na statku nie ma nic wspólnego z klimatem ani logiką a było podyktowane jedynie potrzebą łatwego zrobienia postaci. Teraz gdy umiejętności rosną niezwykle szybko nie ma już problemu z szybkim robieniem postaci podczas aktywnego trybu gry. Nie zamierzamy całkiem blokować tego stylu gry bo może niektórzy pomimo zmian będą woleli siedzieć na statku ale osoba ćwicząca w kółko gdzieś na środku morza i całkowicie nie interesująca się tym co się dzieje w grze stanowi martwe online bez wkładu dla reszty społeczności. Przyrost umiejętności na statkach został obniżony tak, że jest nieopłacalny względem aktywnego stylu gry. Jeśli ktoś chce nadal siedzieć na statku to jego wola ale o wiele szybciej zrobi postać po prostu grając a nie odpalając makro na morzu. Zmiana oczywiście nie dotyczy rybołówstwa.
  • By walczyć z tzw. "botami" serwerze działają systemy Antymakra i Automatyczne Makrochecki, które jednak są na tyle subtelne by nie przeszkadzać w normalnej rozgrywce. Więcej o owych systemach w powyższych linkach.


elfu
Dodano: 2015-10-02
(Ostatnia Zmiana: 2016-08-25)