Nazwa(Skrót) | Cap w przedmiocie* oraz ew. występowanie | Cap ogólny | Opis |
Damage Increase(DI) |
25%-biżuteria /50%-broń** |
100% |
Zwiększenie obrażeń od broni. Naliczane procentowo na podstawie bazowych obrażeń broni. |
Spell Damage Increase(SDI)
|
12%-biżuteria, księgi. |
w PvM brak / w PvP 15% lub 30% |
Zwiększenie obrażeń od czarów. |
Slayer |
- broń/księgi/talizmany. |
- |
Pogromca - zadaje dodatkowe obrażenia vs. danej grupie przeciwników. Więcej w dziale "System Pogromców" |
Self Repair(SR) |
5 - zbroje, tarcze. |
brak |
Samonaprawa w zbrojach i tarczach. Za każdym razem gdy przeciwnik trafia w nasz pancerz, istnieje szansa na odzyskanie jego wytrzymałości zamiast stratę. |
Reflect Physical Damage(RPD)
|
15%-zbroje,tarcze. |
250% |
Odbija % obrażeń typu fizycznego wprost w przeciwnika. |
Luck |
100-biżuteria, broń, zbroja /120-broń zasięgowa i zbroja z drewna. |
brak |
Szczęście. Im więcej tym lepiej. Daje szansę na polepszenie ilości jak i mocy przedmiotów w loocie z potworów. |
Lower Requirements |
100% - broń, zbroje, tarcze. |
- |
Zmniejsza wymagania siły do używania danego przedmiotu o podany %. |
Lower Mana Cost(LMC) |
8% - wszystko. |
40% |
Zmniejsza koszt many czarów/zdolności i ataków specjalnych o dany %. Warto zaznaczyć, iż można mieć LMC ponad cap przez dany typ pancerza - więcej w dziale "System Pancerzy". |
Lower Reagent Cost(LRC) |
20% - biżuteria, zbroje, księgi. |
100% |
Daje % szans na to, iż przy rzucaniu czaru nie zużyje nam składników. |
Velocity |
50% - broń zasięgowa. |
50% |
Daje % szans na to, że przy trafieniu celu zostaną zadane dodatkowe obrażenia zależne od odległości od celu. Im dalej tym większe obrażenia dodatkowe. |
Casting Focus(CF) |
4% - zbroje. |
12% ze zwykłych przedmiotów/ z artefaktów i reliktów brak. |
Daje % szans na nieprzerwanie zaklęcia gdy je rzucamy a otrzymamy jakieś obrażenia. Z odpowiednim zestawem artefaktów i zdolności można otrzymać 100% CF co niweluje potrzebę czaru Protection w zwarciu. |
Use Best Weapon Skill(UBWS) |
- broń biała. |
- |
Pozwala korzystać z danej broni, używając najwyższej umiejętności bojowej jaką mamy. Przy wyborze bierze pod uwagę Walkę Mieczami, Szermierkę oraz Walkę Obuchami. |
Hit Point Increase(HPI) |
5 - zbroje. |
- |
Zwiększa ilość punktów życia. |
Mana Increase(MI) |
8 - zbroje/księgi. |
- |
Zwiększa ilość many. |
Stamina Increase(SI) |
8 - zbroje. |
- |
Zwiększa ilość wytrzymałości. |
Lower Ammo Cost(LAC) |
50% - kołczany. |
- |
Daje % szans na to, że postać wystrzeli pocisk bez marnowania strzały/bełtu. Wymaga pocisków w kołczanie a nie w plecaku. |
Weight Reduction(WR) |
50% - kołczany. |
- |
Zmniejsza o dany % wagę pocisków znajdujących się w kołczanie. |
Balanced |
- broń zasięgowa. |
- |
Pozwala pić mikstury i używać dmuchawki/rzucać ostrzami z pasa zabójcy bez wyjmowania broni z dłoni. |
Hit Point Regeneration(HPR) |
3 - zbroje. |
- |
Zwiększa bierną regenerację punktów życia. Realny efekt widać przy wykorzystaniu połączenia przedmiotów i zdolności dających łącznie przynajmniej 20 - 30 HPR. |
Mana Regeneration(MR) |
2-zbroje/3-księgi. |
30 |
Zwiększa bierną regenerację many. Mniejwięcej o 0,1 na sek za każdy pkt. Im więcej tym lepiej. |
Stamina Regeneration(StR) |
3-zbroje |
24 |
Zwiększa bierną regenerację wytrzymałości. Ważne dla postaci bazujących na dużej wytrzymałości dla szybkości ataku. Im więcej tym lepiej. |
Faster Casting(FC) |
1-biżuteria, księgi, broń. |
2-czary/4-pieśni barda. |
Przyspiesza rzucanie czarów o 0,25 sekundy na punkt. |
Faster Cast Recovery(FCR) |
3-biżuteria,księgi. |
6 |
Przyspiesza odzyskiwanie skupienia między czarami, czyli zmniejsza okres oczekiwania by móc rzucić kolejne zaklęcie. |
Enhance Potions(EP) |
25%-biżuteria. |
- |
Zwiększa o dany % siłę pitych mikstur siły, zręczności, leczenia a także wybuchowych i ognia. |
Swing Speed Increase(SSI) |
30%-broń |
- |
Zwiększa szybkość ataku bronią. Bardzo ważne w powolnych broniach. |
Defense Chance Increase(DCI) |
15%-broń,tarcze,biżuteria. |
45% |
Zwiększa szansę na obronę(unik). Działa na podstawie uzywanej umiejętności bojowej. Niezwykle ważne dla "tanka" i na PvP. |
Hit Chance Increase(HCI) |
15%-broń,tarcze,biżuteria. |
brak/50% na końcu rozliczenia. |
Zwiększa szansę na trafienie przeciwnika. Działa na podstawie uzywanej umiejętności bojowej. Niezwykle ważne dla postaci walczących bronia tak w PvM jak i PvP. |
Dexterity Bonus |
8-biżuteria. |
- |
Dodatkowe pkty zręczności. |
Intelligence Bonus |
8-biżuteria, księgi |
- |
Dodatkowe pkty inteligencji. |
Strength Bonus |
8-biżuteria. |
- |
Dodatkowe pkty siły. |
Resist: Physical Resist Fire Resist Cold Resist Energy Resist Poison Resist |
15-biżuteria, zbroja, tarcze, broń / 18-zbroja z łusek lub drewna. |
70/75 |
Dodatkowe odporności danego typu. Więcej na temat odporności w dziale "System Pancerzy". |
Hit Area: Hit Cold Area Hit Energy Area Hit Fire Area Hit Physical Area Hit Poison Area |
50%-broń. |
- |
% szans, że przy udanym trafieniu zadamy dodatkowo niewielkie obrażenia obszarowe danego typu. Doskonałe na masowe PvM, zwłaszcza w broniach z atakiem specjalnym "Whirlwind" oraz "Frenzied Whirlwind". |
Hit : Hit Dispel Hit Fireball Hit Harm Hit Lightning |
50%-broń. |
- |
% szans, że przy trafieniu celu zostanie on porażony danym czarem. Dobry dodatkowy dps lub odsyłanie przywołańców w wypadku Dispela. |
Hit Lower Attack(HLA) |
50%-broń. |
- |
% szans, że przy trafieniu celu dostanie on ujemny modyfikator - 25 do HCI na 8 sekund. Kolejne trafienia przedłużają efekt. |
Hit Lower Defense(HLD) |
50%-broń. |
- |
% szans, że przy trafieniu celu dostanie on ujemny modyfikator - 25(PvM) lub 35(PvP) do DCI na 8 sekund. Kolejne trafienia przedłużają efekt. |
Hit Life Leech |
relikty/artefakty. |
- |
Przy każdym uderzeniu bronią z tą właścwością odzyskujemy od 0 do (Zadane Obrażenia * Hit Life Leech% ) * 30% Życia. Czyli, zadając 35 obrażeń z 50% Hit Life Leech odzyskujemy od 0 do 5 życia. |
Hit Mana Leech |
relikty/artefakty. |
- |
Przy każdym uderzeniu bronią z tą właścwością odzyskujemy od 0 do (Zadane Obrażenia * Hit Mana Leech% ) * 40% Many. Czyli, zadając 35 obrażeń z 50% Hit Mana Leech odzyskujemy od 0 do 7 many. |
Hit Stamina Leech |
relikty/artefakty. |
- |
% szans na wyssanie 100% zadanych obrażeń jako punkty staminy. |
Mage Weapon |
-kije artefakty/relikty oraz kostur maga do ćwiczeń. |
- |
Pozwala walczyć daną bronią, biorąc jako umiejętność bojową umiejętność Magii użytkownika. |