Rozdział III. Klejnot w Koronie.
Magia (Magery) Magia jak zapewne każdemu wiadomo to bardzo potężna siła. Wyszkolona postać maga zależnie od stosunku do otaczającego ją świata może nieść ze sobą falę dobra, pokoju, bądź roztaczać za sobą obraz totalnego zniszczenia, zła i okrutności. Jednak aby mag stał się naprawdę silny musi poświęcić się bez reszty nauce tajników rzucania czarów, doboru czaru do okoliczności. Do tego musi być majętny, by stać go było na kosztowne składniki i nowe czary. Mag by nieco zadbać o swoje zdrowie w czasie walki może korzystać ze skórzanych ubiorów, pancerzy. Może także rzucać czary wspierając się na kiju bądź używać różdżek. Lecz musi pamiętać, że magiczne przedmioty założone na siebie mogą mu utrudniać kontrolowanie sił magicznych. Kolejna rzeczą, z której magowie na ogół bywają dumni jest możliwość podróżowania za pomocą magii. Mag ma możliwość zaznaczania run podróży, których później może użyć korzystając z czarów recall, gate czy też księgi run. Aby skorzystać z księgi run należy do niej włożyć zaznaczony run, naładować ja zwojami recall. Po tym przeglądając strony tejże księgi można zdecydować czy chcemy postawić portal prowadzący w miejsce zaznaczonej runy, czy też przenieść się tam recalem.
Dodatkowo:
- Dodano test na gaina pozwalający łatwiej ćwiczyć Magię na wyższych poziomach za pomocą czaru Przyzwanie Demona, aż do 120 umiejętności.
Dokładny opis poszczególnych czarów w menu poniżej. (kliknij w ikonę kręgu)
Czary zależnie od kręgu magii wymagają odmiennej ilości many na rzucenie czaru.
Krąg I |
Krąg II |
Krąg III |
Krąg IV |
Krąg V |
Krąg VI |
Krąg VII |
Krąg VIII |
4 many |
6 many |
9 many |
11 many |
14 many |
20 many |
40 many |
50 many |
Przedmioty potrzebne/przydatne magowi: Księga czarów Księga run Zwoje czarów Składniki Kaplusz maga Czysta runa Aby mag stał się naprawdę potężny powinien opanować także poniższe umiejętności:
Meditation (Medytacja) - zwiększa szybkość regeneracji energii magicznej Inscription (Inskrypcja) - umożliwia przepisywanie zwojów, zwiększa siłę czarów obronnych maga Evaluate Intelligence (Szacowanie inteligencji) - zwiększa siłę czarów ofensywnych maga Resisting Spells (Odporność na magię) - zmniejsza efekty wrogiej magii Wrestling - pozwala czarować w czasie walki w zwarciu
Dodano: 2006-02-04 (Ostatnia Zmiana: 2021-02-16)
|